همراه شو عزیز کین درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمیشود...

۱۳۸۹ مرداد ۲, شنبه




ای کاش تو را نقشی برای کشیدن بود

 کاش بود و من برایت آسمان را نقش میزدم

ای کاش تو را ترانه ای بود سرودی بود

 کاش تو را حتا تکواژه ای برای بیان بود

ای کاش حنجره ای بود که میتوانست

یکبار فقط یکبار تورا آواز کند

ای کاش بود و من تا ابد

تنها به نام تو فریاد میزدم

فریاد میزدم آن قدر بلند

که مردمان سرزمین اشک بدانند

که عشق و آزادی 

که تمام زندگی در تو خلاصه میشود

ای امید....................

|پ.ن: دستانتان هنوز پس از 22 سال بوی خون میدهد. بعد  از آن کشتار بزرگ....













۳۰ نظر:

dariush گفت...

با بهترین درود ها
خوشحالم که باز اغاز به اگاه کردن نمودید
ما نه میبخشیم و نه فراموش میکنیم تنها به امید روز دادگاه های مردمی هستیم
شاد باشی و تندرست

driush گفت...

نشانی بالا درست نبود

غزل گفت...

دوست عزیز کسانی مثل منتظری خیلی خیلی کم هستند .

ناشناس گفت...

سلام درنای عزیز اتفاقی از وب جویندگلن آزادی پیدات کردم راستی چیام قبلی رو اشتباه فرستادم. دوست داشتی لینک قبلیم رو اصلاح کن.

ناشناس گفت...

سلام
همیشه سعی کن سرنوشت خود را رقم بزنی. در غیر اینصورت دیگران سرنوشت تو را به نفع خودشان رقم خواهند زد
به امید آزادی

شيرين گفت...

سلام درناي عزيزم نازنين دوست هم انديش و سبزانديشم از اينكه دوباره شما را در جمع دوستان آزادانديش ميبينم بسيار خوشحالم از اينكه ادرس جديد را بمن اعلام فرموديد بسيار متشكرم دلم بسيار براي شما تنگ شده بود

با احترام و افتخار درجمع دوستان و هموطنان نازنين آذين وبلاگ پرنده رهايي خواهي بود عزيزم

ازخواند اولين پست و اولين آغاز بسيار لذت بردم


باميد رهايي سبز

درپناه خدا شاد و سرافراز باشيد

آگاهی گفت...

سلامدوست من شعری زیبا بود وتامل برانگیز
راستی خوشحال میشم در راهآزادی با همدیگه تبادل لینک کنیم ممنونم میشم اگه مایل بودی منو به اسم آگاهی لینک کن وخودت هم بگو به چه اسمی لینکت کنم ممنون میشم

نوشین گفت...

قربانت من هم لینک جدیدتان را پیوست کردم
بدرود - پاینده ایران

bahare گفت...

salam azizam. hich kalamei nemitoone khoshhaalimo az oomadanet vasf kone. hamishe montazeret boodam
hamishe movafagh bashi

خاکستر گفت...

سلام دوست عزیز
از اینکه دوباره برگشتی خوشحالم...
شاد باشی...
به امید آزادی سبز...

ناشناس گفت...

اگر آنها تمام کارهای ذکر شده در بالا را انجام می دهند ما هم کار خودمان را انجام می دهیم مردم را بیش از پیش از شرایط موجود آگاه می کنیم؛ در فضای مجازی هر چقدر فیلرینگمان نمایند محکمتر از گذشته وای می ایستیم بی آنکه هراسی به خود راه دهیم و ادامه می دهیم.

ایزدیار گفت...

سلام دوست خوبم
خوشحالم از بازگشت دوباره. لینک شدید.سبز باشی و برقرار

مهسا ( خیال سبز ماه ) گفت...

خسته ام می فهمید ؟!

خسته از آمدن و رفتن و آوار شدن

خسته از منحنی بودن و عشق

خسته از حس غریبانه این تنهایی

به خدا خسته ام از اینهمه تکرار سکوت

به خدا خسته ام از اینهمه لبخند دروغ

به خدا خسته ام از حادثه صاعقه بودن در باد

مهسا ( خیال سبز ماه ) گفت...

خسته ام می فهمید ؟!

خسته از آمدن و رفتن و آوار شدن

خسته از منحنی بودن و عشق

خسته از حس غریبانه این تنهایی

به خدا خسته ام از اینهمه تکرار سکوت

به خدا خسته ام از اینهمه لبخند دروغ

به خدا خسته ام از حادثه صاعقه بودن در باد

غزل گفت...

دوست عزیز ممنون که سر میزنی

ناشناس گفت...

سلام
یک گله گوسفند که رهبرشان یک شیر است به راحتی می توانند یک گله شیر که رهبرشان یک گوسفند است شکست دهد
پیروزی از آن ماست
به امید آزادی

ناشناس گفت...

بابا تو قهرمان هستی
پارسا، فرزند هفت ساله ی محمد اولیایی فرد، به مناسبت روز پدر نامه ای به پدرش نوشته که کمیته گزارشگران حقوق بشر آن را منتشر کرده است.

بابای خوبم سلام، دلم برات خیلی تنگ شده
کاشکی من سوپر من بودم می آمدم از زندان شما را نجات می دادم بعد به خانه میآمدی تا با هم مثل قبلن ها سی دی مرد عنکبوتی و بی باک را نگاه می کردیم. بعد با هم، من و شما و مامان باهم مسافرت می رفتیم. بابا جون اگر اینجا بودی سفت بوست می کردم. بعد می خواهم برایت روز پدر یک ساعت خوشگل بخرم. ولی زندان اوین اجازه نمی دهد کادو برات بیارم. حالا به مامان گفتم به جای شما به من روز پدر کادو بده.
بابا اگر زود به خانه برگردی دیگه غر نمی زنم که اخبار نگاه نکن هر چقدر می خواهی اخبار ببین.
بابا تو قهرمان هستی، ما به تو افتخار می کنیم.
دلم برات تنگ شده جونم
می خوام ببینمت نمی تونم بین ما دیوار های سنگی
حاصل یک عمر می دونم
باباجون غصه نخور من مواظب مامانم هستم.
باباجون روزت مبارک
پارسا

ناشناس گفت...

ما امروز به حمایت از زندانیان دربند و عزیزمان اعتصاب غذا کردیم
اطلاع رسانی نمایید:تحریم سریال "ملوکت در ماه رمضان "با بازیگری خودفروشان وطن فروش و نان به نرخ روز خورها( شریفی نیا پروانه معصومی و احمد نجفی )

ناشناس گفت...

با افتخار در کلبه سبزم هستید

ناشناس گفت...

نمیخواد برای من ادای آدمای مهربون رو دربیاری.با بچه هم طرف نیستی.با عوام هم طرف نیستی.با آدم ناآگاه ضعیف هم طرف نیستی...
جدا ً متأسفم برات که هنوز عبرت نگرفتین که هیچ نیرویی نمیتونه به ما ضربه بزنه...
اتفاقا ً دشمنی دشمن وطن دشمن جوونهای بیگناه مردم که به خاک و خون کشیده شدن...

خواب ببینی و خواب ببینید که در اصل ولایت فقیه دست ببرید....این آرزو به گور خواهد رفت...
نگران حمله نظامی آمریکا و...هم نباش.جای شما در لونه های صهیونیست رزرو شده ...هیچ اتفاقی نمیفته بر فرض محال اگر هم اتفاقی افتاد.... همون طور که ما جنگیدیم این بار هم ما مدافع وطنیم..
جنش سبز نه ،جنبش متعفن لجن....

کیو میخوای خر کنی؟؟!!!من که میدونم از کدوم قماشی! از اون وبلاگت معلومه....

ما با دشمن هیچ بحثی نداریم.

اگر اوضاع اقتصادی بده و ....مشکلات دیگه...همه نتیجه گندهای خاتمی و دوستان 2خردادی شماست...

بله...اختلاف نظر تو همه کشورها هست ...اما تو هیچ کشوری مخالفها ،مغول وار پلیس رو نمیکشن ،مردم بیگناه رو نمیکشن و .....و

مگه جنبش سبز مسالمت هم حالیشه؟؟!!! ببر حرفاتو جای دیگه ...خریدار نداره....

کسی هم رفسنجانی رو متهم به خوردن نکرده متهم به اینه که گذاشته بچه هاش بخورن....

احتمالا نمیدونی با کی طرفی! میدونی من کیم؟؟!!
خودمو معرفی میکنم : یک عاشق دین و میهن و آماده دفاع از وطن........همونی که خیلی سعی دارین باهاش مبارزه کنین اما من ....شکست ناپذیرم به کوری چشم همه دشمنا....من یک بسیجیم...

من بعد ورود به این بلاگ برای شما ممنوع....

ادای مودبهب و مهربانها رو دربیار همون مودبهایی که منو با چاقو دنبال کردن...همونایی که امیرحسام؛ پسرعمومو روز عاشورا با چاقو تیکه تیکه کردن؛ادای ادب درمیارن و دم از وطن میزنن ...وطنو میفروشن و دم از وطن میزنن....دم از چیز میزنن چیز چیز .
چیز گرون شده ارزش پولمون میره بالا...

ناشناس گفت...

نمیخواد برای من ادای آدمای مهربون رو دربیاری.با بچه هم طرف نیستی.با عوام هم طرف نیستی.با آدم ناآگاه ضعیف هم طرف نیستی...
جدا ً متأسفم برات که هنوز عبرت نگرفتین که هیچ نیرویی نمیتونه به ما ضربه بزنه...
اتفاقا ً دشمنی دشمن وطن دشمن جوونهای بیگناه مردم که به خاک و خون کشیده شدن...

خواب ببینی و خواب ببینید که در اصل ولایت فقیه دست ببرید....این آرزو به گور خواهد رفت...
نگران حمله نظامی آمریکا و...هم نباش.جای شما در لونه های صهیونیست رزرو شده ...هیچ اتفاقی نمیفته بر فرض محال اگر هم اتفاقی افتاد.... همون طور که ما جنگیدیم این بار هم ما مدافع وطنیم..
جنش سبز نه ،جنبش متعفن لجن....

کیو میخوای خر کنی؟؟!!!من که میدونم از کدوم قماشی! از اون وبلاگت معلومه....

ما با دشمن هیچ بحثی نداریم.

اگر اوضاع اقتصادی بده و ....مشکلات دیگه...همه نتیجه گندهای خاتمی و دوستان 2خردادی شماست...

بله...اختلاف نظر تو همه کشورها هست ...اما تو هیچ کشوری مخالفها ،مغول وار پلیس رو نمیکشن ،مردم بیگناه رو نمیکشن و .....و

مگه جنبش سبز مسالمت هم حالیشه؟؟!!! ببر حرفاتو جای دیگه ...خریدار نداره....

کسی هم رفسنجانی رو متهم به خوردن نکرده متهم به اینه که گذاشته بچه هاش بخورن....

احتمالا نمیدونی با کی طرفی! میدونی من کیم؟؟!!
خودمو معرفی میکنم : یک عاشق دین و میهن و آماده دفاع از وطن........همونی که خیلی سعی دارین باهاش مبارزه کنین اما من ....شکست ناپذیرم به کوری چشم همه دشمنا....من یک بسیجیم...

من بعد ورود به این بلاگ برای شما ممنوع....

ادای مودبهب و مهربانها رو دربیار همون مودبهایی که منو با چاقو دنبال کردن...همونایی که امیرحسام؛ پسرعمومو روز عاشورا با چاقو تیکه تیکه کردن؛ادای ادب درمیارن و دم از وطن میزنن ...وطنو میفروشن و دم از وطن میزنن....دم از چیز میزنن چیز چیز .
چیز گرون شده ارزش پولمون میره بالا...

پسرکوروش وارث داریوش گفت...

سئوالات بی جواب محمد رضا شاه از مردم ایران اگر فقر میخواستید *اگر درد میخواستید *اگر نکبت میخواستید *اگر اعدام میخواستید *اگر تجاوز میخواستید *اگر کوفت میخواستید *اگر تحریم میخواستید *اگر توهین میخواستید *اگر بیکاری میخواستید *اگر گرانی میخواستید *اگر بدبختی میخواستید *اگر شکنجه میخواستید *اگر کشتار عزیزانتان را میخواستید *اگر واگزاری دریای خزر را میخواستید *اگر حجاب و تو سری خوری برای زنان میخواستید ((چرا به خودم نگفتید؟

پسرکوروش وارث داریوش گفت...

لینک دانلود کلیپ سخنرانی رهبر درمورد برکاته نظام::
http://www.4shared.com/video/b5wtbzZl/leaderbangi.html
..............................................
عکسهایی برای یاد آوری:
http://www.freeuploadimages.org/images/r1vyityit110z1u1jry.jpg

http://www.freeuploadimages.org/images/8y1s0dngkn9z7mgzgb.jpg

http://www.freeuploadimages.org/images/2fny7rwvgcz6cd4j1qg.jpg

http://www.freeuploadimages.org/images/1e12h68y2vfau5xzk1dt.jpg

http://www.freeuploadimages.org/images/8pzhk77hf6oozdrje8su.jpg

http://www.freeuploadimages.org/images/ctdcem0wlcu9xdvotno.jpg

http://www.freeuploadimages.org/images/wjsk8z9l3hvv4fasrb89.jpg

http://www.freeuploadimages.org/images/p6euvs2j5a1bd174567.jpg

http://www.freeuploadimages.org/images/teaoanenl9jeer80qa60.jpg

http://www.freeuploadimages.org/images/tae0xztezb2entx25x8x.jpg


فرزندان بهشتی، مطهری، طالقانی و خمینی عامل فتنه هستند. همسران رجایی، همت و باکری حامیان فتنه اند. نزدیکان خمینی مثل کروبی و موسوی و هاشمی هم خود فتنه هستند. نتیجه می گیریم کل انقلاب 57 یک فتنه علیه آقای خامنه ای بود

پسرکوروش وارث داریوش گفت...

به لطف بی خردی آقایان در کشور ما مردم بیش از حدممکن مشکل دارندو به وسعت ایران زمین اندیشه و جسمشان زندانیست.مشکلات ما فقط زمانی تمام شدنیست که این مفت خورها که از ریششان خون جوانان ما جاریست از بین بروند.تا زمانی که ما پولمان را خرج شکم عربها می کنیم و تا زمانی که سرمایه مردم را خرج عتبات عالیات می کنیم هیچ دردی از درد مردم دوا نخواهد شد.تا زمانی که با کشورهای عقب افتاده آفریقایی مراوده داریم و از آنها محبت گدایی می کنیم وضع معیشتی مردممان از این هم بدتر خواهد شد.کشوری که مهد تمدن دنیاست و زمانی امپراطور دنیا بوده و در زمانی نه چندان دور ژاندارم منطقه بوده اکنون منزوی شده و ما مجبوریم به روسیه و چین کمونیست باج بدهیم تا در برابر کشوری مانند آمریکا که یک دهم ما هم تمدن ندارد و تا دویست سال پیش وحشیها در آن زندگی می کردند از ما حمایت کنند.مردم چین به لطف کشورهای منزوی مانند ایران روز به روز پیشرفت می کند و ما که در حال صعود به قله ها بودیم اکنون در حال سقوط به اعماق پستی هستیم و تا چند سال دیگر توان بلند شدن را هم نخواهیم داشت.پدرانمان در رژیم گذشته خیانتی بر کشور خود کردند که هیچ وقت قابل جبران نیست.اما به قول معروف ماه ی رو هروقت از آب بگیرید تازست.ما به راه خود ادامه میدیم.آزادی از آن کسانیست که در راه بدست آوردنش همه رنجها و مشقتها رو تحمل کنند.

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم....موجیم که آسودگی ما عدم ماست

کمی هم به فکر کشورتون باشید ..چه خوبه میونه هر صد قدمه شخصی چند قدم هم واسه وطن و هموطنات بگیری

لطفا این کلیپ را دانلود کنین خواهش میکنم
http://www.4shared.com/video/aJgQ4YtP/iranian_resident_evil_4__bioha.html

انوشیروان گفت...

بسی جای خوشحالی ماست که
الاغهایی چون شما نیز سر بر آخور دارند و همچنان عرعر میکنند
فقط بی زحمت صدای عرعرتان را کمی بلندتر کنید تا کسان بیشتری مستفیض بشوند

اجرتان با شیاطین رانده شده از درگاه ذات اقدس اله

خوشه چین گفت...

دورود
سپاس که سرزدی

رازک گفت...

سلام
شما رو لینک کردم

موفق و سبز باشید

غزل گفت...

سلام درنای عزیز اولا ممنونم که به من سر میزنی . ثانیا من با جمهوری اسلامی در هیچ شکلش موافق نیستم و معتقدم دین از سیاست جداست . وقتی دین و سیاست با هم قاطی بشه نتیجه اش اوضاع کنونی کشور ما میشه که به نام دین هر کاری رو میکنن.

م‍‍ژده گفت...

سلام عزيزم.درناي عزيزم
ميدوني چقدر خوشحالم از برگشتت؟؟؟يه نگاه به ليست فيلتر بنداز ببين روبروي اسمت چس نوشتم.هميشه باش.خيلي نگرانت بودم.

نوشین گفت...

دست در دست هم میهن خویش را کنیم آباد