همراه شو عزیز کین درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمیشود...

۱۳۸۹ شهریور ۲, سه‌شنبه

رهبر جمهوری اسلامی در سخنرانی 27 مرداد خود در جمع مسئ.لان حکومتی بر لزوم وحدت و همدلی تاکید کرده و افزوده است:باید کسانی که جزو نظام بوده اند اما بر اثر اشتباه یا غفلت کنار افتاده اند را به راه بازکرداند با این وجود چهره هایی چون مصباح یزدی همچنان بر مواضع پیشین خود پافشاری میکنند:همانگونه که بر اساس اسلام در مواقع ضروری و استثنایی دروغ واجب است وحدت هم استثنایی دارد یعنی گاهی خوب است و در مواقعی خوب نیست. در همین ارتباط کاظم صدیقی اما جمعه ی موقت تهران,و هاشم بوشهری امالم جمعه ی موقت قم نیز بر لزوم گفت و گو با کسانی سخن گفتند که از نظام جدا شده اند.بسیاری این سخنان را خطاب به رهبران مهترضان پس از انتخابات میدانند.پیش از این هم چهره هایی چون کاظم صدیقی  محمد رضا مهدوی کنی دبیر کل جامعه ی روحانیت مبارز  و آیت الله صافی گلپایگانی  به لزوم وحدت و همدلی میان نیرو های معتقد به جمهوری اسلامی اشاره کرده اند .از طرف دیگر پیشنهاد آتش بس از طرف هاشمی رفسنجانی نیز بار ها مطرح شده است.اما این سخنان هیچ گاه مورد حمایت یا تایید آیت الله خامنه ای فرار نگرفته بود.با بالا گرفتن اختلافات بر سر طرح وحدت ملی مشخص شد که تصمیم نهایی  تنها در حد شخص اول حکومت اسلامیست.در همین ارتباط حبیب الله عسکر اولادی,رئیس جبهه ی پیروان خط امام و رهبری و عضو شورای تشخیص مصلحت نظام در نشستی خبری اشاره کرد که طرح برون رفت از مشکلات پس از انتخابات به دست رهبری رسیده است.در نهایت آیت الله خامنه ای در حالی از لزوم برگرداندن کسانی که زمانی جزو نظام بوده اند سخن گفت که هم چنان بر لزوم  تجدید نظر معترضان بر سر مواضع خود تاکید کرده است .
تمام این واکنش ها در شرایطی صورت گرفته است که رهبران معترضان همچنان از قبول نتایج انتخابات دوره ی دهم ریاست جمهوری خوداری میکنند و حتی بر تامین خواسته هایی پافشاری میکنند که محافظه کاران حاکم حاضر به قبول آن ها نیستند.
 
آیا آیت الله خامنه ای پرچم سفیدی برای یک آتش بس سیاسی میان نیروهای سیاسی  بلند کرده است یا این واکنش ها مقدمه ایست که درگیری وارد مرحله ی جدیدی شود؟آیا رهبران معترض از مواضع خود تا حدی کوتاه میآیند یا  همچنان وعده ی انتخا ب نوع حکومت و همه پرسی آزاد را به مردم میدهند ؟

  پ.ن : دوستان!منظور من اصلن مذاکره با حاکمیت نیست.اصلن آیت الله خامنه ای خطاب به مردم سخن نگفته سخن او خطاب به کسانیست که روزی قسمتی از نظام بوده اند یا حتا کسانی که هنوز قسمتی از حکومتند .منظور من از پرچم سفید برای آتش بس سیاسی تنها در داخل حاکمیت است.اما  ما, مردم ایران   تا آزادی تمام زندانیان سیاسی برکناری دولت کودتا   یک رفراندوم آزاد و حاضر شدن تمام کسانی که در جنایات این سی و اندی سال شریک بوده اند در دادگاه های مردمی به اعتراض ادامه میدهیم.  

۳۴ نظر:

اشکان گفت...

اگه اقايون واقعا قصد صحبت منطقي دارن اولين قدم ازادي زندانيهاي سياسيه
بيشتر اين حرفاشون گمراه کردن افکار عموميه و اروم نشون دادن اوضاع

ندای عشق 1 گفت...

زنده باد ایرانی

میبدسبز گفت...

منظور آقایون از وحدت اینه که ما کوتاه بیاییم و به خاطر مصلحت نظام دست از مواضع خویش برداریم و با اونها متحد بشیم. من برداشت دیگری از وحدت خواهی آقایون ندارم.

زاغارت گفت...

رفیق جان از وبلاگت معلومه که طرفدار حکومت نیستی! منتها شما با حمایت از موسوی انگار داری از حکومت دفاع میکنی! چه موسوی باشه چه نباشه این حکومت توتالیتاره!
توتالیتاریسم هم چیزی نیست که به مزاج حد اقل من یکی خوش بیاد! روشنه؟
عزیز جان مطمئن باش اصلاحات دیگه پاسخ گو نیست!
یه سئوال: شما با یه انقلاب دیگه چه مشکلی داری؟

غزل گفت...

با اشکان موافقم. اگه واقعا قصد گفتگو دارند اول زندانیهای سیاسی رو آزاد کنند در غیر اینصورت اگه کروبی یا موسوی و یا هر کسیکه داعیه طرفداری از جنبش رو داره بخواد یا اینا سازش کنه . یعنی با خون عزیزان از دست رفته و زندگی زندانیان معامله کرده.

پسر پاييز گفت...

بهترين نوع وحدت احترام به راي مدرمه.نه اينكه به زور بخواي وحدت ايجاد كني.

پسر پاييز گفت...

بهترين نوع وحدت احترام به راي مدرمه.نه اينكه به زور بخواي وحدت ايجاد كني.

parnian گفت...

درود
پیام رهبر هرچه باشد نمی تواند به نفع ما باشد این پیام هم هرچه هست به نفع خودشان است من هم موافقم که باید تا آخر ادامه دهیم.
سبز می مانیم

بهاره گفت...

سلام درنای مهربانم!
این خامنه ای هم زده ملتو دربند کرده , یه سری رو داغدار کرده , حالا میاد می شینه مثل فرعون رو تختو یه عده هم جلوش زانو می زنن و میگه لزوم وحدت لزوم وحدت

وطن پرست گفت...

سلام .. علی بنگی زیادی کشیده بود یه شر و بری گفتش شما جدی نگیر چرت پرت گویا شونو در ضمن رهبر جنبش رو من موسوی انگ و کروبی دزد نمیدونم رهبر مقاومت خودمونیم ..

لینک دانلود کلیپ سخنرانی رهبر درمورد برکاته نظام::
http://www.4shared.com/video/b5wtbzZl/leaderbangi.html
..............................................
عکسهایی برای یاد آوری:

http://www.myup.ir/images/99032358989026414525.jpg

http://www.myup.ir/images/71480469473690233730.jpg

http://www.myup.ir/images/55496877180524827718.jpg

http://www.myup.ir/images/06024444289628592842.jpg

http://www.myup.ir/images/37666149775659159215.jpg

http://www.myup.ir/images/17631050166949954931.jpg

http://www.myup.ir/images/30239909020651514967.jpg

http://www.myup.ir/images/29633481990240381820.jpg

http://www.myup.ir/images/57495769560574039802.jpg

http://www.myup.ir/images/78412951171705145718.jpg

فرزندان بهشتی، مطهری، طالقانی و خمینی عامل فتنه هستند. همسران رجایی، همت و باکری حامیان فتنه اند. نزدیکان خمینی مثل کروبی و موسوی و هاشمی هم خود فتنه هستند. نتیجه می گیریم کل انقلاب 57 یک فتنه علیه آقای خامنه ای بود

Unknown گفت...

سلام درنا جان
من میگم نه...طرح برون رفتی با این اوضاع وجود نداره...اگه هم وجود داشته باشه مطمئن باش که یک قضیه ای پشت پرده وجود داره که دولتیان برای اینکه اون رو خاموش نگه دارند سعی دارن با یه سری امتیازات به رهبران سبز اون رو مخفی کنند...
ولی من شخصا گمان نمیکنم که آقایان موسوی و کروبی پشت مردم رو خالی کنند چون خودشان بخوبی از این امر با خبر هستند که اگه دوباره برگردند نه در اونور موقعیت قبلی رو بدست میارن و نه اینور جایگاهی دارند...
از سویی اهداف ما کاملا روشن و پیداست و در تمامی سخنان رهبران سبز هم گفته شده که باید زندانیان آزاد شوند و جامعه برای یک رفراندوم آزاد آماده بشه...اینگونه جنبش سبز از حرکت خودش برای آزادی دست میکشه...
ممنون از دعوتت...شاد باشی...
به امید ازادی سبز...

جنبش راه سبز جرس گفت...

سلام
به نظر من حکومت و رهبر از برگزاری راهپیمایی اعتراضی روز ایران ( قدس سابق) هراس دارند... و واکنش رهبران جنبش سبز آری خواهد بود
آری در صورت :
1_برگزاری انتخابات آزاد
2_آزادی بدون قید و شرط تمامیه زندانیان سیاسی
3_دلجویی از اسیب دیدگان پس از انتخابات
حکومت و رهبر جمهوری اسلامی از اعتراضات گستره از مهر ما میترسند

ashkan گفت...

ممنون که اومدي
ولي من هنوزم ميگم مذاکره تا وقتي زندانيهاي سياسي هنوز تو زندانند معني نداره
همين چند روز پيش بود که گفتن احزاب مشارکت و مجاهدين غير قانوني اند
با اين شرايط درمورد چي ميخوان مثلا ميخوان مذاکره کنند
واضحه که اين حرفها فقط در جهت اروم نشون دادن اوضاعه
باور کنيد بوق جنگ هرلحظه بلندتر ميشه
واين صحبتها در نشان دادن انسجام ملي داخل ايرانه

كوروش آريامن گفت...

درود
فكر كنم ديروز يا پريروز بود كه آيت الله خامنه اي با جمعي از دانشجويان و اعضاي دفتر تحكيم وحدت نشستي داشت و در پاسخ به يكي از دانشجويان كه پرسيد آيا همه اتحاد داشته باشيم گفت:
اتحاد شما بايد با كساني باشد كه پايبند به نظام جمهوري اسلامي،ولايت و اركان جمهوري اسلامي باشند.
حال به نظر شما كجاي اين مواضع او پرچم سفيد نشان دادن است؟ در اين شرايط اگر امثال ميرحسين كوتاه بيايند امثال ما ديگر حتي نمي توانيم به آنها هم اعتماد كنيم.

کویر گفت...

ما تا زمانی که به اهداف جنبش سبز نرسیم سازش نخواهیم کرد اینهمه شهید ندادیم که فراموش کنیم و سازش کنیم
تا مردم به حقوقشون نرسن کوتاه اومدن کاملا بی معنیه
حرف های اینارم جدی نگیرید...

ناشناس گفت...

درنا جان عزیز منم به شما جسارت ندارم شما رو کاملا قبول دارم اصن به خاطر همین با افتخار تمام لینکتون کردم کلی گفتم هرچی گفتم...

ناشناس گفت...

درنا جان عزیز منم به شما جسارت ندارم شما رو کاملا قبول دارم اصن به خاطر همین با افتخار تمام لینکتون کردم کلی گفتم هرچی گفتم...

شور و شعور و شرف گفت...

ساده براییان بگویم كه حاكمیت دیكتاتوری مذهب شیعه در ایران ...چند سر است و تزویر و زهد و ریا كه اساس و بنیان مذهب شیعه می باشد تقیه را همیشه همراه خود دارد ..
خامنه ای به مثل خمینی عمل می كند .. می گوید با هم بخوریم .. و گرنه موسوی و كروبی از خود خودی های جمهوری اسلامی ست .. در حال حاضر طرفداران فرهنگ كار و دانشگاهی .. جمهوری اسلامی با سپاه و بسیج و اخوند و حاجی بازار ها .. سر مقدار چپاول .. اختلاف دارند ..
دانشگاه دیده ها كمترین سهم را از غارت بره اند و بر عكس تمام دار و ندار مملكت دست اخوند و پاسدار و بسیج است .. این جاست كه سروش ها .. و موسوی ها متوجه لرزش پایه جمهوری اسلامی و اسلام عزیز و شورش مردم علیه خود شده اند ..
سازش از درون را خوب بلدند و دارند اوپوزسیون سازی از درون می كنند ..

رهام گفت...

درود

وبگاه جامعه باز به روز شد

خوانش پایانی از سلسله مباحث جامعه شناسی سیاسی

ظهور فاشیسم نو در بطن دولت مدرن ایرانی (2)

سپاس

کاوه آهنگر گفت...

درود بر شما
من هم مثل سایر دوستان مخالف سازش با حکومت جبار جمهوری اسلامی هستم.چرا که معتقدم سازش با حکومت یعنی نادیده گرفتن خون نداها و سهراب ها.ما با اصل نظام ولایت فقیه و جمهوری اسلامی مخالفیم.هرچند که موسوی و کروبی خود را مقید به اصول نظام بدانند.حکومت با عوض یا جابجا کردن مهره ها و باز ی با الفاظ فقط سعی در عوامفریبی دارد.
زنده باد آزادی / پاینده ایران

زاغارت گفت...

درنا جان با همه حرفات به جز او قسمتی که گفتی «تمام حرکت هایی که با انقلابیگری آغاز بشه به حکومت تک حزبی منتهی میشه» موافقم!
رفیق جان کی گفته که هر انقلابی در انتها به دیکتاتوری و تک حزبی بودن ختم میشه؟
مطمئن باش این حکومت اجازه چیزایی که ما میخوایم مثل ازادی دموکراسی و ... ر. بهمون نمیده شما با حرکت ها بالفرض که تونستید رئیس جمهور رو برکنار کنید! بالفرض که تونستید کودتا کنید و حزب اصلاحات بیاد رو کار! باز هم روند حکومت همون قبلیه فقط به جای محمود موسوی هست و به جای سید علی هم احتمالا هاشمی!
بازهم روند اخوند سالاری تو جامعه هست! باز هم یه سر خر مثل سید علی باید ما رو بچرخونه!
من کلا با ساختار این نظام مشکل دارم! با قانون های تصویب شده مشکل دارم!
در هر حال باید بگویم که با فتخار تمام لینک شدید!
پیروز و سر بلند باشید دوست لیبرال من!

غزل گفت...

ممنون از حضورت

شب نامه گفت...

سلام ..
به نظر من اينها همه براي گمراه کردن افکار عمومي و مردم عوامه ..
اين که بخواد يه اتحاد به قول خودش ايجاد کنه و همه رو دور هم جمع کنه به خاطر مردم نيست ..
اين واسه جايگاه خودشه ..
وگرنه چشمش رو بروي مطالبات مردم نميبست ..
اين همه زنداني و کشته نميشدند ..
ساده بينانه است اگه فکر کنيم که از چيزي خبر نداره ..
در هر صورت آتش بست بين نيروهاي سياسي هم به نظرم يه جور بازي سياسيه و براي حفظ جايگاه خودشه ...

ممنون از حضور سبزت ..
در صورت تمايل به تبادل لينک خبرمون کن ...

امیر اشکان گفت...

سلام دوست خوبم
آشتی ملی زمانی معنی داشت که خون جوانانی چون اعرابی ؛ندا,.......ریخته نشده بود

شور و شعور و شرف گفت...

ای بابا .. نظری .. حرفی .. دردی .. دلی .. نداشتی ..؟
من شما را لینك می كنم ... خیابان ما در مورد لینك دو طرفه نیست ..

امیر اشکان گفت...

سلام
دوست خوبم
باسپاس از توضیخات شما
اما نظر من این است که اصلا نباید به این پرچم سفید توجه کرد
این پرچم علت بلند شدنش فشارهای جهانیست

?????????????? گفت...

سلام
جنبش سبز من از شما چند پرسش دارم میشود جوابم را بدهید
1- شما مسلمان هستید یا ارمنی ؟
2 - شیعه هستید یا سنی ؟
3- میدانید امام حسین چرا قیام کرد ؟
4- ایا درخواست بی حجابی له کردن ایات قران نیست ؟ همان قرانی که امام حسین برای احیای ان قیام کرد و تا اخرین نفس جنگید ....
5 - ایا ایه الله العظمی منتظری ( ره ) با امام ( ره ) بد بود که شما به حمایت از او از ولایت فقیه بیزاری می جویید ؟
6- ایه الله خامنه ای چه کرده است که با او بد شدید ؟
7- چرا اغلب جنبش سبز از اسلام برائت دارند ؟
8- ایا اصلا بحث این مسائل به وجود امده بعد انتخابات مربوط به رهبری و حکومت اسلامی می شد که شما ان را ختم به این مسائل فرمودید ؟
9- بحث سر ریاست جمهوری بود یا رهبری ؟
10 - چرا احمدی نژاد نه و موسوی اره ؟
11- چرا روز عاشورا را جنبش سبز با کف و سوت عید قرار دادند ؟
12- چرا اغتشاش می کنند و به اموال عمومی اسیب می رسانید ؟
13- چرا اکثر کفار غرب شما را حمایت می کنند ؟
14 – منظور شما از ازادی چیست ؟
15-اگر شما به جای رهبری بودید با احمدی نژادی که با ارای مردم انتخاب شد چه می کردید ؟

جنبش سبز عزیز امیدوارم به سوالات من بیندیشی و ان ها را پاسخ دهید .......
یا علی مدد

لبیک یا خامنه ای گفت...

وقتی سخن حضرت ایه الله العظمی ولی امر مسلمین را در پیش زمینه سایتی شنیدم دریافتم که واقعا گویی زمان علی بن ابی طالب و مظلومیت او در میان گروهی جاهل و نادان کوفیان پدید امده ........
والله خدا امروز علی دیگر بر سر راه ما گذاشته تا کوفیان با عاشقان مشخص شوند
اگر مخالفین ولی فقیه کور نبودند و چشم باز کرده و می دیدند که سخنان اقا چه قدر مهر انگیز است هرگز وجدان انسانی ان ها قبول مخالفت و دشمنی نمی کرد ......

الله قسم که دشمنان ولی فقیه همان دشمنان اسلام و شیعه هستند .........

کمی تفکر کنیم ................
منظور از شعار کفر امیز استقلال ازادی جمهوری ایرانی چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایی هر که این شعار را بشنود جز این در میابد که ما از اسلام و دین محمد و ال محمد بیزاریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا برای رسیدن به جمهوری ایرانی میخواهند ولی فقیه را سرکوب کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟
ایا جز این است که ولی فقیه امروز پرچمدار اسلام و امید امام عصر است ؟؟؟؟؟

برادران امروز طرفداران ولایت فقیه همان طرفداران اسلام هستند و مخالفینش همان دشمنان و کفار صدر اسلام هستند .........

والله امام عصر جز این از ما نخواهد که به وظیفه خودمان عمل کرده و وظیفه ما جز پشتیبانی از این علی مظلوم عصر نیست ...............

ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ..................





چشم تموم كائنات سوي عنايت علي
رهبر ما خامنه اي تحت حمايت علي
رهبر فرزانه ما اي علي روزگار
وارث خونهاي پاك واز خميني يادگار
يا علی جان مقتداي من توئي
رهبر من مرجع من پيشواي من توئي
ما ديگه نمي گذاريم دستهاي تو بسته بشه
مثل حيدر دل از امت خود خسته بشه
مثل سلمان وابوذر در خونَت مي شنييم
آخه تو چهره ي تو تصوير حيدر مي بينيم
بزارتا هرچي ميخوان بگن ولي ما همينيم
تو جهره ي علي عكس خميني مي بينيم
وقتي تو حرف مي زني اشك هاي ما جاري مي شه
اگه تو گريه كني زخم دلا كاري ميشه
رفقا بياید با هم قدر علي رو بدونيم
تا دم آخر باهاش همه بسيجي بمونيم
خون تو رگهامونو هديه به رهبر مي كنيم
پاي عشقش با همه سختي ها ما سر مي كنيم
حرف تو براي ما حرف امام زمونه
تادم آخرآقا تو سينه هامون مي مونه

بابك(زنديق پارسي) گفت...

درود.
من كوچك ترين ارزشي براي اين آقا قائل نيستم و اصلا براي مهم نيست كه چي ميگه.
همانطور كه در پايين مطلبتان نوشتين ما نمي توانيم با سران جمهوري اسلامي سازش كنيم در حالي كه جوانانمان در زندان هايشان هستند
اگر سران جنبش سبز هم چنين اشتباهي بكنند ديگر از ما نيستند.
ما خواهان حكومتي ايراني هستيم كه ارزش هاي ايراني در آن ملاك باشد نه ارزش هاي اسلامي منحرف.

کاوه آهنگر گفت...

درود بر شما
درنای عزیزم من هم با نظر شما موافقم.اگر همه ی مطلبمو می خوندی در ادامه ی اون نوشته بودم که موسوی و کروبی خود را مقید به نظام و قانون اساسی می دانند بنابراین نمی توان انتظار زیادی از اونها داشت.یعنی اینا در بطن نظام با همندو حرفاشون ضد هم فقط جنگ زرگریه.
اما در مورد سازش با حکومت من در حقیقت نظر دوستان رو بررسی و تایید کردم.در اینکه شما مخالف نظام و دیکتاتوری هستید شک ندارم.در هر صورت اگر سوءتفاهمی پیش اومده من پوزش می خوام.
زنده باد آزادی / پاینده ایران

ناشناس گفت...

اینا همش بازی است اگه خامنه ای واقعا دنیال مذاکره با سران فتنه به قول خودش بود ابتدا به داد دل دربندان و اسرا و مادران داغدار میرسید

ناشناس گفت...

شعارهای مردم در اعتراض به نتیجه انتخابات در ویکی پدیا
http://fa.wikiquote.org/wiki/%D8%B4%D8%B9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85_%D8%AF%D8%B1_%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B6_%D8%A8%D9%87_%D9%86%D8%AA%DB%8C%D8%AC%D9%87_%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA_%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D8%AA_%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%DB%8C#.D9.85

بابك(زنديق پارسي) گفت...

من نيز شما را به پيوند هايم با افتخار اضافه كردم.

شب نامه گفت...

سلام دوست من ..
ممنون از لطفتون ..
با عنوان نيرنگستان لينک شديد ..

موفق باشيد ..